onsdag den 31. august 2011

Mit arbejde på Skraldeskolen

Jeg er nu blevet færdig med at designe det ene rum på skraldeskolen. Mine tegninger er blevet malet op på væggene, og jeg har sat sjove effekter på.
Køkken

Børneværelse

Stue

Skrivebord i klasselokale

Døren til klasseværelse

Haven og grøftekant

De finere detaljer kan du se på billederne nedenfor :-)


Flaget lavede jeg af gamle hæklede lapper, som jeg klippede i små stykker og limede sammen. Fantastisk effekt og gennemsigtighed.

Højbedet blev lavet af barkstykker og kunstige blomster.

Køleskabet blev "fyldt" med frugt og drikkevarer.

Bamsen fik en rigtig bamsenæse.

Min smukke lampefod lavet af knapper.

Traktoren med hjul.

Den gamle lænestol med frynser.

2 kommentarer:

  1. Aj Helle....
    Så flot og fint - mer´,mer´og mer´!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare så godt og flot lavet altsammen, søde Helle ;o)

    SvarSlet