søndag den 9. oktober 2011

Drengestreger og tøseklatter - kursus for børnehaveklasseledere

Jeg har nu været i Herning og holde mit første kursus for børnehaveklasseledere.
Et kursus i hvordan man kan arbejde med musik og billedkunst og kombinere disse to fagområder.
Det gik godt :-) På tirsdag skal jeg afsted igen. Denne gang til Skive.
Jeg oplevede, at jeg var meget optaget af, hvordan det føltes at "være på". Jeg har lavet mange musiske ting igennem tiderne med mange forskellige mennesker, men dette her var første gang, jeg stod alene som instruktør. I processen kom jeg igennem hele mit følelsesregister: Parathed, usikkerhed, selvtillid, nervøsitet, vildskab, en snert af angst, glæde, lyst, trods, provokation, styrke, som jeg endnu kan mærke. Det er en fantastisk rejse, jeg er begyndt på. Jeg oplever og lærer mig selv at kende på nye måder, og føler styrke, som jeg tager med mig.
Jeg lærer og jeg lever :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar